mandag den 3. juni 2013

Kartoffel/pesto pizza.



Jeg ælsker pizza, og heldigvis er det stadig noget man kan få som veganer, bare ikke med et læs skinkestrimler eller kebab. Denne er med pesto fra urtekram, kartofler, løg, krydderier og pølse fra wheaty (vegansk selvfølgelig). Bunden er en færdig lavet fuldkorns en jeg fandt i køledisken, for selv om jeg elsker mad, så gider jeg sjældent stå i køkkenet i flere timer og lave alt fra bunden, og da slet ikke med en baby i huset. Vi fik pandekager til dessert med hjemmelavet bananis, og de var altså endnu bedre end de snaskede nogle jeg lavede før jeg blev veganer.

Opskrift på pandekager her: http://veggiemam.wordpress.com/2012/02/25/lines-american-pancakes/

Bananis:

Banan.
Peanutbutter.
Chokolade.

Bananen fryses, og blendes, med peanutbutter og chokolade. Easy breezy. 

Næste opgave: Veganske pølsehorn med cocktail pølser fra wheaty og svensk pølseret som jeg virkelig har savnet. Mums ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar