mandag den 24. juni 2013

Vegankebab fra veggyness (wheaty), nu i irma :D

 
 
Weee, så kom der andet end tofu (som jeg ik spiser) i irma. Har før prøvet deres små cocktail pølser, der skulle jeg bare heeelt til København for og få dem. Nu skal jeg bare lige gå 5 min :D
 
 
 
Jeg har virkelig savnet en fedtet kebab, så det her er altså virkelig gode nyheder for mig. Ikke fordi det smager 100 % som rigtig kebab, men det har samme konsistens, og smager mindst lige så godt i et pita brød eller i en tortilla. Så det kan klart anbefales. Min altspisende kæreste blev ret overrasket, da han smagte det, hans kommentar var "overlegent" så vidt jeg husker ;) Udover kebab, kunne man få gyros, chorizo og nogle små cocktail pølser. Afsted mod irma folkens. Så de bliver ved med og føre den slags :)
 
 
Pris: 35 kr. Fundet i delikatessen. 

 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar